onze heren

Het herenteam heeft het prille begin van de club meegemaakt. Bij opstart in 2011 begonnen zij in 2e regionale aan een nieuw rugbyavontuur, 2 jaar later volgde al een kampioenstitel! Na 10 seizoenen van sportieve ups & downs is er 1 zekerheid gebleken: onze heren staan voor ambiance op en naast het veld! Het team is ondertussen uitgegroeid tot een mooie mix van spelers uit het hele Waasland. Ze trainen elke dinsdag en vrijdag van 20u tot 22u00. Voor de matchdata kunnen jullie doorklikken naar onze kalender!
They play rugby, what's your superpower?

Leeftijd:

Geboren in 2004 of vroeger

Trainingen:

Dinsdag en vrijdag van 20u - 22u.

Matchen:

Zondag om 15u.

Divisie:

1e regionale

Entente:

Rugby Club Lokeren

Contactpersonen:

Volgende wedstrijd:

21-04-2024 (15u.00) : heren - AMBI MEN (EHALO MEN - AMBI MEN )

TRAININGEN

De trainingen van de heren vinden plaats elke dinsdag en vrijdag van 20u tot 22u.
Deze gaan door op ons speelterrein te Hamme (zie locatie).
Nieuwe leden zijn altijd welkom (zie lid worden) om een van onze trainingen bij te wonen. De eerste drie trainingen zijn gratis.

DIVISIE

Onze heren spelen in de regionale reeks, in de eerste Divisie.
De wedstrijden en rangschikking van de heren in de competitie is te vinden op de site van de Vlaamse Rugby Bond.
De wedstrijden en resultaten van de heren in de plate zijn momenteel niet beschikbaar.

INSCHRIJVINGEN

Inschrijven kan vanaf het geboortejaar 2004 of vroeger. Meer info vind je op de pagina lid worden.
Je kan je ook inschrijven via ons inschrijvingsformulier