Info

Hoe geraak ik daar? Wie kan ik bereiken? Waar vind ik de juiste papieren? Wie doet wat?
Scroll vooral verder en kom het te weten!

Ons terrein

Kaaiplein 29
9220 Hamme

Ons hoofdkwartier

Evangeliestraat 137
9220 Hamme

info@rugbyclubhamme.be

Sponsers

Interesse om sponser te worden? Contacteer ons via info@rugbyclubhamme.be

Gedragscode

• We behandelen elkaar met respect en laten dat zien door een correcte houding en fatsoenlijk taalgebruik.
  • We gaan ervan uit dat we allemaal hetzelfde doel hebben: het (helpen) beoefenen van de rugby sport bij RC Hamme in een sportieve, veilige sfeer waar respect op de 1ste plaats komt.
  • We vertonen geen ongewenst gedrag: we gebruiken geen verbaal noch fysiek geweld, we discrimineren niet, we pesten niemand en we bezondigen ons evenmin aan seksuele intimidatie.
  • We houden in ons gedrag rekening met de grenzen van de anderen.
  • We gaan netjes om met elkaars spullen en met het materiaal van RC Hamme; we gebruiken de rugby accommodatie en de bijhorende gebouwen zoals kantine, kleedkamers en opbergruimte met de nodige eerbied en respect.
  • Indien we menen kritiek te formuleren, brengen we die bij de perso(o)n(en) waar die thuis hoort.
  • Binnen de atletiekpiste en de gebouwen waarvan RC Hamme gebruik maakt wordt niet gerookt, zijn drugs niet toegestaan en wordt alcohol niet geschonken aan personen jonger dan 16 jaar.
  • Qua drugsgebruik heerst een absolute nultolerantie binnen onze club.