onze u8

Sinds 2015 werken we aan de rugbyopvolging binnen onze club! Bij de jongsten wordt geleerd wat teamwork is, krijgen ze de eerste rugbykneepjes onder de knie en leren ze respectvol omgaan met elkaar. De jeugdwerking bevat momenteel 5 leeftijdscategorieën, waarbij samenwerkingen werden aangegaan met andere clubs om hen ervaringen te geven in de competitie. De U16 en U14 trainen op ons veld in Hamme, en spelen de competitie met de Brugsche rugbyclub. De U12, U10 en U8 trainen ook in Hamme en spelen tornooien, geen competitie. Heb je zelf zin om deze leuke sport te proberen? Vindt u als ouder dat uw kind energie over heeft? Kom dan zeker eens proberen of contacteer de jeugdverantwoordelijke voor meer informatie!
It's not how big you are, it's how big you play!

Leeftijd:

6-7 jaar (Geboren in 2015-2016)

Trainingen:

maandag en vrijdag van 18u30 - 20u.

Matchen:

N/A

Divisie:

N/A

TRAININGEN

De trainingen van de u8 vinden plaats elke maandag en vrijdag van 18u30 - 20u.
Deze gaan door op onze speelterreinen te Hamme (zie locatie).
Nieuwe leden zijn altijd welkom (zie lid worden) om een van onze trainingen bij te wonen. De eerste drie trainingen zijn gratis.

DIVISIE

Onze U8 speelt geen competitie, wel doen zij aan enkele jeugdtornooien mee.

INSCHRIJVINGEN

Inschrijven kan vanaf het geboortejaar 2015-2016. Meer info vind je op de pagina lid worden.
Je kan je ook inschrijven via ons inschrijvingsformulier